סרטון תדמית לעסק הוא כבר מזמן לא מותרות ומחקרים מוכיחים שהוא פשוט הופך יותר גולשים ומתעניינים ללקוחות משלמים, אז מה אתה בעצם יכול לעשות כדי שהסרטוני תדמית שלך יתחילו להזרים לך יותר לקוחות יותר מכירות כדי שתנצל את כל ערוצי ה שיווק בוידאו האפשריים.

אז איך סרטון תדמית יכול להעלות לכם את המכירות:

פרסום ממומן ב Youtube הינו תחום מתפתח שנשלט כמעט כולו על ידי חברות ענק שהפקות הוידאו שלהם כבר מושקעות, מוכנות ולא דורשות הוצאה או השקעה מיותרת ולפני שתצפו בחתול החמוד התורן סביר שתאלצו לדלג על פרסומות של אוסם, קוקה קולה, סופר פארם ועוד.. ועוד…סרטוני תדמית

אז למה אתם לא מנצלים את המדיה המדהימה הזאת, פשוט כי נוצרה תפיסה לפיה הפקת וידאו היא בהכרח יקרה או שכדי לעשות וידאו מספיק מכירתי תיאלצו למכור את הכליה של השותף שלכם.

אז זהו שלא ! הפקת סרטון תדמית באנימציה תלת מימדית וללא צילום וידאו תחסוך לכם אלפי שקלים ותגרום לסרטון שלכם לבלוט מעל כולם, אנחנו מבינים שאתם חייבים לנצל את המדיה הזאת ולכן בנינו עבורכם מוצר שמספק את כל הצרכים שלכם באריזה משולבת ובמחיר קטן.

עם סרטון תדמית לעסק תוכלו להציג את המוצר או את השירות שלכם באופן קליט ונוח לגולש, מחקרים מוכיחים שאנשים זוכרים 20 אחוז ממה שהם רואים ו 40 אחוז ממה שהם שומעים ו 70 אחוז ממה שהם גם רואים וגם שומעים !

דרכים נוספות לניצול סרטוני תדמית לרווח:

  1. פרסום הסרטון ברשתות חברתיות (פייסבוק, לינקדאין ועוד…)
  2. הטמעת סרטון תדמית באתר האינטרנט ודפי הנחיתה
  3. הקרנת סרטוני תדמית על גבי מסכים במשרד
  4. הצגת סרטון תדמית לפני פגישה עסקית (בשלב ההצגה)
  5. שימוש בסרטון תדמית בחתימת דואר אלקטרוני
  6. הדפסת QR קוד לסרטון בפלאיירים כרטיסי ביקור ופרסום אופליין
והכי חשוב… הקמת קמפיין יוטיוב בתשלום לפי צפיות !!!

 

Subscribe to get 15% discount