לעזור לאנשים במרחב הוירטואלי הינה הדרך המהירה ביותר לתוצאות, תנו לאנשים סיבה טובה לחבב אתכם וכמובן לסמוך עליכם תוך פיתוח יחסי תלות, רצוי הדדיים.

אסטרטגיות שונות לחלוק את הידע המקצועי שלך הינה על ידי בלוג ברשתות חברתיות אך בואו נשים בצד את פייסבוק וטוויטר ונתייחס לרשתות כגון BLOGGERTHEMARKER CAFE, READER.CO.IL, רשתות אלו מתבססות על טקסטים ארוכים, מאמרים ותוכן גולשים רחב היקף.

הפקת התועלות מהדרך המצויינת הזאת מתבססת על נקודת ההנחה הבסיסית לעזור להרבה אנשים בחינם ולעשות עסקים בכסף עם חלק קטן מהם.

הציעו מתנות, ידע מקצועי או אפשרות לאנשים להתחבר עם אנשים, פשוט תנו ערך מוסף לאנשים וגרמו להם לחזור לבלוג שלכם לקרוא את הידע המקצועי שעמיסו שם וכך תוכלו בסופו של דבר לצרף את חלקם הגדול כלקוחות.

שיווק באינטרנט שמתבסס על WEB2 קרי תוכן שנכתב על ידי גולשים למען גולשים הינו שיווק באינטרנט שעובד הקפידו לעדכן אותו באופן שוטף לתת ערך מוסף ותרוויחו מועדון לקוחות לא קטן וקידום אורגני נהדר.

הכי חשוב, אל תנסו למכור כל הזמן זכרו שאין מדובר בשיווק בדואר אלקטרוני או בשיווק באינטרנט קלאסי אלא במדיה חברתית בה הלקוח שגם ככה מוצף בפרסומות מכל צדי הבלוג שלכם לא יתעניין וייחסם לכל פרסומת שתנסו לדחוף לו, לכן השתלבו ברשתות החברתיות ואל תעמיסו עליהם.

בבלוג שלכם תוכלו לפרסם תוכן חדש שנכתב באתר שלכם, אך הקפידו שמדובר בתוכן מועיל ולא פרסומות ריקות מתוכן, נסו לדחוף את האנשים להרשם לניוזלטר שם כבר תוכלו להתייחס אליהם אחרת וכן למכור להם באופן ישיר.

הקפידו לנצל כל מאמר שלכם לקידום אורגני, אתרים כמו בלוגר מאפשרים לשים לינקים על מילות מפתח כך שגוגל קורא אותם פי עשר מלינק רגיל, לדוגמא אם מילת המפתח ששלכם היא שיווק באינטרנט, הוסיפו לה לינק לאתר שלכם וכך גוגל ידרג אתכם הרבה יותר טוב באותה מילת מפתח רלוונטית.

דבר חשוב נוסף בנוגע לקידום אורגני אל תעמיסו על כל מאמר מילות מפתח ללא תוכן ממשי גוגל יודע לזהות את זה ואם דחיסות מילות המפתח שלכם הינה יותר מ 4% – 5% מהתוכן לא תדורגו כלל ואף תענשו על ידי גוגל, ניתן לבדוק יחס זה על ידי ספירת מילים בוורד.

כמו כן הזהרו מתוכן כפול ומגניבת תכנים המצויים ברשת, גוגל יעניש אתכם באופן חמור ואף יסיר אתכם מתוצאות החיפוש, שיווק בגוגל עושים נקי או לא עושים בכלל.

שלבו בבלוג שלכם תמונה אישית זה מקרין על אופי פחות עסקי ויותר שירותי, ניתן כמובן להכין תמונה בפוטושופ שמשלבת את לוגו החברה כף תוכלו לבציג עצמכם גם באופן אישי וגם באופן עסקי.

הקפידו תמיד שהאתר שלכם יהיה נגיש באוויר ועם תכנים מעניינים וחדשים זכרו שמועדון הלקוחות שלכם מבקר באתר באופן שוטף ואינו לקוח מזדמן שמגיע לאתר בפעם הראשונה, נצלו את וכך תגרמו לפוסטים שלכם להראות יותר טוב.

שיווק באינטרנט באמצעים אלו של Web2 מאפשר לכם יתרונות רבים, אך אל תשכחו את השיטות המשלימות של שיווק זה כגון דיוור אלקטרוני, רשתות חברתיות רגילות וכו….

מאיר וקנין אנטראקטיב

Subscribe to get 15% discount