ממשק

הקפידו שממשק המשתמש של האתר יהיה נוח וידידותי, לבנות את האתר כקלידים של פסנתר כשהלקוח צריך לנחש כיצד הוא נכנס לכל לינק יכול להיות מאוד יפה אך לא יעבוד בשום מקרה.
מומלץ מאוד שכפתורי האתר ימוקמו במקום אחד בלבד רצוי כתפריט עליון, על התפריט להכיל את כל הלינקים המצויים באתר בשורה אחת מחולקים לקטגוריות עם תפריטים נפתחים במעבר עכבר במידת הצורך.

מפרט טכני
ישנם בשוק שתי טכנולוגיות מובילות לבניית אתרים, HTML ו FLASH בעוד הפלאש הינו טכנולוגיה השמה דגש על העיצוב ונראית טוב, עדיין קיימת בעיה בקריאת הטכנולוגיה על ידי מנועי החיפוש וכמובן תאימות לטלפונים סלולריים, לכן מומלץ לבנות את האתר בטכנולוגיית HTML משולבת באלמנטים של פלאש כגון באנרים, כותרת עליונה ועוד…

ניהול התוכן
ניהול התוכן באתר מהווה את הפונקציה החשובה ביותר לביסוסו כאתר מכניס לעסק, הקפידו לתת ללקוח את מה שהוא מחפש באמצעות טקסטים שאינם כתובים בשפה מקצועית ואינם מהווים עומס של תוכן על הלקוח, ישנם המון מערכות שמציעות אפשרות לניהול התוכן בצורה קלה פשוטה וידידותית.

חשוב להשקיע מחשבה בתכנון העמודים והקטגוריות באתר!

התוכן בדף הבית הינו התוכן החשוב ביותר באתר, בשלב זה יחליטו הגולשים אם להישאר באתר או לא! לכן חשוב לתמצת את עיקר המהות של העסק בדף מסוגנן קריא המחולק נכון.

עיצוב שיווקי
אין צורך לשים דגש על עיצוב מרהיב, שונה או מיוחד העיצוב צריך להיות נקי ברור ולא מבולבל מדי,
חשוב להתייחס למה שהחברה שלכם מייצגת להלן שתי דוגמאות מובילות:
צעיר דינמי חדשני – צבעים בוהקים – אדום/כתום/צהוב ניתן לשים על רקע שחור
יציב מבוסס ואמין – צבעים סולידיים – תכלת/כחול/ אופוייט חשוב שהרקע יהיה בהיר

פרסום
יש לוודא שאנשים נכנסים לאתר באופן שוטף, בכל אתר קיים ובכל תקציב יש להתחיל בקידום אורגני טוב המתבסס על מספר כללים פשוטים:

בניית האתר בצורה טכנית נכונה תוך כתיבת תגיות < < metaנכונות – תגיות אלו מהוות בעצם את האינדקס של מנועי החיפוש ואותן הם קוראים קודם, החשובות ביניהן הן: "כותרת העמוד" (title (, "מילות חיפוש" (keywords ).

כמו כן חשוב לצרף קבצי robots ו sitemap שמדברים בשפת מנועי החיפוש ומקלים עליהם את הקריאה
של האתר, ישנן מס' תוכנות שיוצרות קבצים אלו באופן אוטומטי וטוב.

ניהול התוכן באתר על מנת שיתאים למילות המפתח ולכותרת העמוד, לדוגמא אם בכותרת רשמתם
עוגות ובעמוד אינה מוזכרת המילה עוגות כלל רלוונטיות מילת המפתח יורדת בצורה משמעותית.

מספר האתרים באינטרנט שמקשרים אל האתר שלכם הוא הפקטור האחרון והחשוב
ביותר בקידום האורגני של האתר, ככל שיותר אתרים "נותנים לכם את הכבוד"
ומקשרים לאתר כך דירוגו עולה.

מומלץ לקשר לאתר בכל רשת חברתית/פורום/אינדקס עסקים וכל מקום אפשרי שמאפשר את העלאת הלינק שלכם בחינם או בתשלום סמלי, מומלץ גם לפרסם מאמרים מקצועיים משולבים עם לינק האתר שלכם, כך תגלו שהאתר מתקדם יותר ויותר בתוצאות החיפוש.

זכרו שקידום אורגני לוקח לעיתים חודשים, חשוב לעשות את הדברים נכון ולהיות סבלניים.

דרכים נוספות לזרימת גולשים לאתר:

נשמח לענות על כל שאלה בנושא שיווק לעסקים קטנים ובינוניים

חייגו אלינו עכשיו 077-4502903

 

Subscribe to get 15% discount