עיצוב לוגו טוב מתבטא בכך שהוא גורם לצופה לקלוט תוך שניות את תדמית ומהות החברה. לוגו טוב הינו כזה אשר ניתן להמיר אותו לגדלים שונים והוא עדיין יישאר מושך ורלוונטי החל מעל גבי כרטיס ביקור וכלה בשלט חוצות. אנחנו באנטראקטיב מבינים את חשיבות הלוגו לעסק שלך. המעצבים הגרפיים המנוסים שלנו באנטראקטיב, יוודאו כי תקבל את העיצוב הנכון ביותר עבור העסק. עיצוב התואם את הצרכים והרצונות שלך ושל התדמית אותה אתה מעוניין להעביר.
בנוסף ללוגו, זהות החברה שלך בנויה מפרמטרים נוספים, לדוגמא: קשת הצבעים. לקשת הצבעים יש חשיבות אדירה באופן העברת המסר ללקוחות שלך. צבעי אדום רומזים על חברה צעירה וחדשנית ואילו גווני כחול משדרים חברה יציבה ואמינה. (כמובן שהפסיכולוגיה הנוגעת לקשת הצבעים הרבה יותר מורכבת, ויועצי השיווק שלנו בקיאים בה).
על מנת להדגים בפניכם כיצד אנו ניגשים לעיצוב לוגו ניקח 2 חברות אמיתיות להן ביצענו מיתוג מחדש:
1.עיצוב לוגו לטאלנט בית השקעות:
Talent שמנהלת השקעות עבור לקוחות פרטיים, מוסדות וחברות. עם מנהלי השקעות בעלי ניסיון עשיר בשוק ההון ומוסמכים מטעם הרשות לניירות ערך לעסוק בניהול תיקי השקעות.
ראשית נתחיל בצבע האדום שנבחר להיות הדומיננטי בכל הלוגו בשל העובדה שמדובר בחברת בוטיק חדשנית שעובדת על פי מודלים ייחודיים. הצבע האדום תמיד משדר במילה אחת "חדשנות"
2.עיצוב לוגו לרטרו מס:
ב"רטרו מס" מועסקים עובדים המתמחים בכל הנושא של החזרי המס ( רואה חשבון, יועצי מס וחשבי שכר) המספקים שירותי הנהלת חשבונות לעסקים, שירותי רואה חשבון ועוד…