EnterActive – אנטראקטיב
תפריט
  • דף הבית
  • קצת עלינו
  • השירותים שלנו

      • אולפן ירוק

        סרטים ריאליסטים ללא צילום

        אולפן ירוק

        סרטוני אנימציה (מצויירים)

        אולפן ירוק

        הפקות צילום באולפן ירוק


        צלמים

        צוותי צילום חוץ

        פרזנטורים

        פרזנטורים

        אולפן ירוק

        צילום רחפן


    •   דוגמאות לסרטים ריאליסטים (ללא צילום)
    •   דוגמאות לסרטוני אנימציה (מצויירים)
      •   דוגמאות לסרטים המשלבים אולפן ירוק, צילום שטח, פרזנטורים, רחפנים ועוד…



      • שירותים נוספים שאנו מציעים:
        • פרסום וקידום
          •  קידום אתרי אינטרנט
          •  קמפיין וידאו פרסומי ביוטיוב
          •  בנייה והפצת דף פייסבוק
          •  בניית קמפיין אדוורדס
          •  דיוור ניוזלטר פרסומי
          •  שיווק גרילה יצירתי
          •  בניית דפי נחיתה
          •  עיצוב לוגו וזהות תאגיד
        • בניית תדמית
          •  סרטי תדמית לעסקים
          •   סרטוני אנימציה לעסקים
          •  בניית אתרים
          •  מיתוג קולי וקריינות
          •  הסרת תוצאות שליליות מגוגל
          •  אסטרטגיה שיווקית
          •  צילום וידאו והפקות
          •  צילומי סטילס – תדמית ומוצרים
          Close
        • תיק עבודות
        • מחירון סרטי תדמית
        • צור קשר
        • דף הבית
        • חייגו אלינו: 077-4502903
        • מחירון סרטי תדמית
        • סרטי תדמית לעסקים
        • סרטוני אנימציה לעסקים
        • שירותים נוספים
        • תיק עבודות ודוגמאות
        • צור קשר
        תשעה יתרונות לפרסום בווידאו
        ראשי » כללי » תשעה יתרונות לפרסום בווידאו
        13/09/2018 13:35 סגור לתגובות על תשעה יתרונות לפרסום בווידאו מאיר וקנין

        תחום הפרסום והשיווק בדיגיטל מתרחב ומשתנה כל הזמן, וכרגע נראה שהמגמה הולכת לכיוון של התחזקות הפרסום באמצעות סרטוני וידאו. למעשה, אם אינכם משתמשים עדיין בערוץ השיווקי הזה, יתכן שבקרב המקוון בינכם לבין המתחרים שלכם – אתם עשויים להימצא בצד שידו על התחתונה.

        להלן תשעה יתרונות שכדאי להכיר ואשר יעודדו אתכם להתחיל, או להגביר, את מאמצי השיווק שלכם בווידאו:

        1. הלקוחות שלכם צופים בווידאו. על פי נתונים סטטיסטיים, מדי יום נצפים כ-4 מיליארד סרטונים ביוטיוב; למעלה מ-90 אחוזים מקהל היעד הפוטנציאלי של רוב העסקים צופה בסרטוני וידאו, וכשליש מן הלקוחות שמבצעים רכישה יעשו כן לאחר צפייה במודעת וידאו.
        2. מודעות וידאו מייצרות יותר מכירות. כך על פי ענקיות המכירות המקוונות אמזון ואיביי, המדווחות כי הוספת סרטוני מכירות לתיאורי המוצרים הגדילה את המכירות בעד 35 אחוזים.
        3. אנו חיים בעידן של שיתוף תוכן. אם אנשים שצפו בסרטון מסוים אהבו אותו, קיים סיכוי גבוה שהם ישתפו אותו עם חבריהם, מכריהם ועוקביהם ברשתות החברתיות. בטוויטר, למשל, בכל דקה משותפים יותר מ-700 סרטונים!
        4. מודעות וידאו עושות חיל בקרב משתמשי מובייל. מספר האנשים הצופים בסרטונים במכשירי סמארטפון וטאבלט ממשיך לטפס כל הזמן, ועל פי הסטטיסטיקה נראה שיש להם יותר אורך רוח מאשר למשתמשי מחשבים רגילים: כמעט 90 אחוזים(!) מן הסרטונים עד אורך של 30 שניות נצפים במובייל עד תומם.
        5. וידאו הוא פורמט מצוין למסרים אינפורמטיביים או חינוכיים. זאת משום שבסרטונים אפשר לשלב אלמנטים ויזואליים לצד קוליים ולפנות ליותר מחוש אחד בו זמנית. לפיכך השימוש בווידאו יכול להיות יעיל במיוחד בצורה של סרטוני הדרכה או הדגמות על אופן שימוש במוצרים, שכן כך הצופים יכולים לראות במו עיניהם כיצד הדברים עובדים.
        6. מבחינת קידום אתרים, מנועי החיפוש מאוד אוהבים וידאו. הפצת סרטונים ברשתות חברתיות, שימוש בהם בבלוגים או הטמעתם באתרים שונים – בהנחה שמבוצעים על פי כללים נכונים של קידום אתרים, כגון שימוש אפקטיבי בתגיות וכן הלאה – יגדיל את הסיכויים שקהל היעד של עסק מסוים אכן ימצא אותו ברשת בזמן חיפוש מידע רלוונטי.
        7. סרטון וידאו יכול להעביר כמות עצומה של מידע בפרק זמן קצר. בעיקר בהשוואה לטקסט, שפעמים רבות לוקח יותר זמן לקרוא מאשר לצרוך אותו בסרטון וידאו. בנוסף, הואיל וסרטון וידאו פונה ליותר מחוש אחד בו זמנית, ניתן לתת בו יותר מידע במספר ערוצים חושיים בבת אחת.
        8. בעזרת סרטון וידאו ניתן לספר סיפור בצורה טובה יותר מאשר באמצעים אחרים. סרטוני וידאו יוצרים השפעה רגשית על הצופה, בין היתר בזכות שימוש במראות וצלילים בו זמנית, וכך נוצר חיבור בין רגשותיו של הצופה לבין המוצר או השירות שעליהם דובר בסרטון.
        9. ניתן לעקוב אחרי ביצועים של סרטוני וידאו. פייסבוק, יוטיוב ואתרים גדולים אחרים שמאפשרים העלאת סרטוני וידאו בדרך כלל מאפשרים למשתמש שהעלה את הסרטונים הללו לצפות בנתונים סטטיסטיים אודות מספרי הצפיות, השיתופים, הלייקים וכן הלאה; במטרה לאפשר למשתמש לשפר את הביצועים ולמקסם את האפקטיביות של התוכן שלו על קהל היעד.

        לסיכום, המסקנה ברורה: אי אפשר להתעלם מן הכוח שיש לסרטוני וידאו, ואתם צריכים למצוא את הדרך לנצל אותו לטובתכם. אם היתרונות שפורטו לעיל לא שכנעו אתכם, אזי לכל הפחות עשו זאת משום שהמתחרים שלכם ככל הנראה כבר משתמשים בכוח האדיר של סרטוני הוידאו לטובתם, מה שאומר שאסור לכם להישאר מאחור; אחרת הלקוחות שלכם פשוט יעברו אל המתחרים במקום להגיע אליכם.

         

        « הקודם
        הבא »

        צרו איתנו קשר עכשיו

          חפש סרטון

          סרטים המשלבים קטעי וידאו ותמונות שאנו רוכשים או מקבלים מהלקוחות משולבים בטקסטים ואנימציה ריאליסטית. (ללא צילום)

          סרטוני אנימציה ממגוון רחב של סגנונות ציור עם דמויות ורקעים הבנויים בדו מימד או בתלת מימד.

          סרטים המצולמים בשטח על ידי צוותים מקצועיים שלנו או באולפן הירוק המתקדם שלנו. בנוסף לרחפנים, פרזנטורים  ועוד…

          תיק עבודות לפי תחום
          • פרזנטורים ושחקנים
          • מצולמים באולפן ירוק
          • סרטים מצולמים בשטח
          • סרטוני אנימציה (מצויירים)
          • סרטי עדות לקוח
          • קולנועיים / טריילרים
          • אפליקציות, תוכנות ואתרים
          • סרטי מוצר והדגמות
          • השקעות, פיננסים וביטוח
          • לימודים ומכללות
          • עמותות וקהילה
          • בריאות, טיפולים ואסתטיקה
          • בניה ונדל"ן
          • סרטים לגיוס משקיעים
          • טכנולוגיה, תעשייה ותשתיות
          • כל הסרטים
          • Facebook
          • Twitter
          • YouTube
          • Vimeo
          מאמרים אחרונים
          תשעה יתרונות לפרסום בווידאו

          תשעה יתרונות לפרסום בווידאו

          תחום הפרסום והשיווק בדיגיטל מתרחב ומשתנה כל הזמן, וכרגע נראה שהמגמה הולכת לכיוון של התחזקות הפרסום באמצעות סרטוני וידאו. למעשה,
          טיפים לאופטימיזציה של וידאו למטרות קידום אתרים

          טיפים לאופטימיזציה של וידאו למטרות קידום אתרים

          לסרטוני וידאו יש יתרונות רבים עבור משווקים. בין אם הם משמשים כאמצעי הדרכה לשימוש במוצר או כסרטון אינפורמטיבי שנותן את
          שיווק בוידאו – מה צופן לו העתיד?

          שיווק בוידאו – מה צופן לו העתיד?

          כפי שזה נראה כעת, נראה כאילו שיווק באמצעות סרטוני וידאו הוא תחום שעדיין לא הגיע לשיאו אלא עומד להמריא גבוה
          סרטי תדמית  – כלי שיווקי שהוא קצר אך קולע

          סרטי תדמית – כלי שיווקי שהוא קצר אך קולע

          כל ארגון יודע כי אם הוא רוצה להמחיש מה הוא עושה ומהי הפעילות אשר מתרחשת בין כתליו, הוא צריך להציג
          צילום והפקת סרטי תדמית
          אולפן ירוק

          צילום באולפן ירוק

          אנימציה

          סרטוני אנימציה


          צלמים

          צוותי צילום חוץ

          אולפן ירוק

          אנימציה ריאליסטית


          פרזנטורים

          פרזנטורים

          אולפן ירוק

          צילום רחפן


          אולפן ירוק

          פוסט פרודקשן

          אולפן ירוק

          צילום סטילס


          צרו איתנו קשר





            077-4502903
            03-5423685
            info@enteractive.co.il
            www.enteractive.co.il
            © כל הזכויות שמורות לאנטראקטיב
            מאמרים והדרכות
            גלילה לראש העמוד
            דילוג לתוכן
            פתח סרגל נגישות

            כלי נגישות

            • הגדל טקסט
            • הקטן טקסט
            • גווני אפור
            • ניגודיות גבוהה
            • ניגודיות הפוכה
            • רקע בהיר
            • הדגשת קישורים
            • פונט קריא
            • איפוס