כיום כבר אין צורך להסביר את החשיבות הרבה שטמונה באתר אינטרנט לכל עסק, אתר האינטרנט מהווה את שער הכניסה לעסק שלכם בעולם הוירטואלי וכפי שבכל חנות צריך דלת שבה יוכלו האנשים להכנס להתרשם ואולי גם לרכוש כך גם אתר האינטרנט שלכם אמור להיות נגיש, קל ונוח.

הנקודה החשובה ביותר עליה אנו חייבים לתת את הדעת, הינה קהל היעד, קהלים שונים ומגוונים קיימים ברשת האינטרנט וציפיותיהן לגבי ממשק המשתמש, העיצוב וכו… הינן ספציפיות.

אל תבנו את אתר האינטרנט לשירותכם האישי ולראייתכם אלא לשירותו ולראייתו של קהל היעד שלכם

חשוב מאוד להקשיב בנושא זה למעצב או ליועץ השיווק.

שלושה כללים מרכזיים בבניית כל אתר אינטרנט הינם:

קריאה לפעולה, קריאה לפעולה וקריאה לפעולה

אין סוף לחשיבות של קריאה לפעולה, אם זה לרכוש מוצר להשאיר פרטים או אפילו להגיע למקום שלכם תקפידו תמיד לומר ללקוח שלכם לבצע פעולה וזאת באמצעות מספר דרכים בסיסיות

שמירה על ממשק משתמש נקי ולא מבולגן וסידור הלינקים תוך שמירה על ניווט קל ונוח של הגולש למקומות החשובים באתר באמצעות לא יותר מקליק אחד.

באם מטרתכם הינה לידים (לקוחות מתעניינים) הקפידו לשים טופס צור קשר (שם, טלפון ודואר אלקטרוני) במיקום קבוע לכל העמודים באתר, מתחתיו מספר הטלפון שלכם ולינקים לרשתות החברתיות בהם אתם פעילים.

בראש הטופס הנעה ברורה לפעולה: צרו איתנו קשר !

כעת בואו נתייחס לפאן הטכני, האתר חייב להיבנות על מערכת ניהול תוכן מערכות אלו קיימות בשוק (אפילו בחינם). עדכון האתר באופן שוטף יבטיח את קידומו האורגני וביחד עם תשתית נכונה של מילות מפתח, תוכן וטכנולוגיה שכולם ביחד מותאמים למנועי חיפוש המטרות שלכם יושגו ותנועה רבה תזרום לאתר שלכם.

עם כל הכבוד לאחיין שלכם שיודע לבנות אתרי אינטרנט, הסתמכו אך ורק על חברה מקצועית לבניית אתרים!

ולסיום אתר האינטרנט שלכם נולד כדי להרוויח כסף, להכניס לקוחות חדשים וליצור חיים לעסק שלכם במרחב הוירטואלי, אל תסתפקו בלומר "יש לי אתר אינטרנט, אבל אני לא מוכר ממנו כלום" או "האתר הזה מספיק לי, גם ככה הוא לא מכניס לי כלום"

זכרו…. אם תתנו לאתר האינטרנט שלכם את הכלים הנכונים להצלחה אין שום סיבה בעולם שהוא לא יהווה נדבך חשוב והכרחי בשיווק העסק שלכם.

 

Subscribe to get 15% discount