הפקת סרט תדמית - התהליך
הפקת סרט תדמית – התהליך

אז יופי, אתה חושב על הפקת סרט תדמית וזה הדבר הכי נכון וטוב לעסק שלך, ממגוון סיבות ברורות.

סרט תדמית יאפשר לך להסביר את העסק ולהקרין תדמית מנצחת ומיתוג מדהים.

אז איך מתחילים?

הפקת סרטי תדמית מתחלקת למגוון סגנונות:

הפקת סרט תדמית קלאסי

סרט תדמית קלאסי יכלול צילום וידאו של העסק תהליכים, מיקומים וכו.. בהרבה מסרטי התדמית מספר מילים של בעל העסק (standup), בחלק קטן מקרים תשולב קריינות ואלמנטים גרפיים. (אלו הסרטים המשעממים שקשה לצפות ביותר מדקה מהם).

הפקת סרט תדמית גרפי

סרטי תדמית גרפיים מושלמים להצגת עסקים ממגוון סיבות, הם יכולים לכלול גרפיקה, וידאו מהעסק, לוגויים של לקוחות ואפשרויות נוספות ובלתי מוגבלות, אלו סרטים שמאפשרים להעביר המון מידע בזמן קצר ובאופן מעניין. בהפקת סרט תדמית מסוג זה יש להקפיד על שימוש בתוכנות מתאימות כגון אפטר אפקטס, cinema 3d ועוד… על ידי מקצוענים בלבד. בסרטונים כאלו קריינות היא הכרח !

הפקת סרט תדמית באנימציה (מצוייר)

כאן אנחנו נכנסים לעולם ללא גבולות… הומוריסטי… מרגש…. guatemala מעניין… פשוט עולם קסום של אפשרויות, ושתי אפשרויות תקציב שונות לחלוטין, האפשרות בתקציב הנמוך 3800 ש"ח בלבד היא שימוש בתבניות אנימציה לאפטר אפקטס שם ניתן לייצר סרט תדמית מדהים עם מגוון דמויות, תלבושות ורקעים וקריינות בגוף שלישי. האפשרות השנייה היא ציור ודיבוב שם מדובר בתהליך ארוך ומדהים עם תוצאה מדהימה ושם התקציבים קופצים לבין 15,000 ש"ח ל 30,000 ש"ח ויותר.

סרטון איור בתנועה

כולנו מכירים את היד המציירת ואצלנו אנו מוסיפים לה אלמנטים נוספים של גרירה ציור ותנועה פנימית, הסרטונים האלו מיועדים למקומות בהם יש צורך ברשמיות ורצינות אך ללא צילום וידאו. סגנון זה מומלץ רק במקרים מסויימים מאוד הפקת סרט תדמית כזה היא רק נראית פשוטה אך אם עושים אותה נכון מדובר בהפקה לא פשוטה המחייבת חיפוש אלמנטים צביעה וציור.

הפקת סרט תדמית מוידאו קליפים לרכישה

כאן אנחנו נכנסים לסרט שיכול להראות כמו בליל סרטונים לא קשורים שחוברו להם יחדיו או סרט תדמית מדהים שיוצר אווירה ומיתוג נכונים באמצעות התאמת פסקול מדוייקת, קריינות טובה ויד מקצועית בבחירת הקליפים ועריכה סופית.

מכאן ההחלטה היא שלכם והסרטון שתבחרו ילווה את העסק שלכם לאורך שנים, אז מה הסרט שלכם ?
Subscribe to get 15% discount