נסו למצוא מספר דק' ובצעו חיפוש אינטרנטי לשירותים אותם אתם מציעים באתר האינטרנט שלכם, לא משנה כרגע היכן האתר יושבה בתוצאות החיפוש, פשוט הסתכלו על המתחרים שלכם ובחנו מקרוב את תהליכי השיווק באינטרנט שלהם, את הניווט באתר את הדגשים והנקודות שלהם בעמוד הבית ואת התוכן אותו הם מכניסים לעמודים הפנימיים.

בזמן שאתרי המתחרים עדיין טריים בראשכם בצעו הערכה היכן אתם עומדים ביחס למתחרים שלכם, האם האתר שלכם נראה טוב יותר? קל יותר לשימוש? האם הממשק והגרפיקה נראים עכשוויים ועדכניים?, נווטו באתר שלכם ובאתרי המתחרים ובדקו מי מהם קל יותר לשימוש ולהתמצאות.

ישנם היום בשוק כמות חברות גדולה שבונה אתרים, אך האם האתרים הם מוכוונים שיווקית לקהלי המטרה? האם יחסי ההמרה בין גולשים לפונים הם גבוהים? טווחי המחירים בבניית אתרים נעים היום בין 600 ש"ח ל 15,000 ש"ח ואף יותר, בדקו מי החברה שבונה לכם את האתר וכמה מחשבה היא משקיעה בפאן השיווקי ולא רק העיצובי.

היום בונים אתרים אך ורק עם מערכת לניהול תוכן, שנועדה כדי לאפשר לאדם הפשוט שאינו מבין בבניית אתרים לעדכן את האתר באופן שוטף, הקפידו לבנות אתרים רק על מערכות כגון wordpress או ג'ומלה, אלו מערכות המתעדכנות באופן שוטף ומאפשרות לכם להיות בחזית הטכנולוגיה כל הזמן מבלי לערב את בונה האתרים שלכם ולשלם עלות נוספת על עדכון.

מערכות טובות לניהול תוכן נקראות טוב על ידי גוגל ומאפשרות לכם להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש, הקפידו להשקיע בכך בסופו של דבר זה ישתלם לכם מאוד, אם תעדכנו את האתר באופן שוטף תכתבו מאמרים בנושא העיסוק שלכם גוגל יבין שאתם טובים לגולשים וידרג אתכם במקומות טובים, כך תוכלו לחסוך המון כסף על פרסום ולנצל את הכלים החינמיים שעולם האינטרנט מספק לנו כדי להגיע ללקוחות.

פונקציה חשובה נוספת, חברו את טפסי הצור קשר שלכם למערכת דיוור אלקטרוני, שתאפשר לכם ליצור קשר חוזר עם אותו לקוח שהתעניין בשירות ואולי לא קנה מסיבה כזאת או אחרת, בסופו של דבר הבטחה שלי הוא יהיה לקוח שלכם, שלחו אליהם ניוזלטר באופן קבוע, דיוור אלקטרוני פשוט עובד, הם יזכרו בכם וזה דבר שיגדיל את הסיכויים שהם יהיו לקוחות שלכם.

השקיעו באתר האינטרנט שלכם, אל תתייחסו אליו ככרטיס ביקור הסתכלו עליו כפלייר שיווקי, שאמור להגיע לכל המתעניינים במוצר/שירות שלכם.

מאיר וקנין אנטראקטיב

Subscribe to get 15% discount