הגלישה ברשתות חברתיות היא גלישת פנאי ואנשים נמצאים בה קודם כל כדי להנות, כאשר אנו יוצאים מתוך נקודת הנחה זאת, אנו מבינים שאסור לנו להדחף ולמכור להם בכח, אנו צריכים להיות מאוד עדינים ומאוד רגישים והכל בהתאם לסביבה הוירטואלית השונה והמיוחדת הזאת.

דמיינו את עצמכם הולכים לכם בלונה פארק נתקלים במשפחה וחברים משחקים ומחליפים חוויות כאשר כל כמה צעדים קופצים מולכם באגרסיביות סוכן ביטוח שמנסה למכור לכם ביטוח לרכב, וכמה צעדים לאחריו קופץ מולכם סוכן של חברה סלולארית שמנסה למכור לכם את הדגם החדש של הסלולרי החם, האם תרכשו מהם?

קראו את הכתבה המלאה ב-SocialActive

Subscribe to get 15% discount