הסרת תוצאות מגוגל

[one_half]הסרת תוצאות מגוגל[/one_half]

הסרת תוצאות שליליות מגוגל הינה לעתים הכרח בייחוד בעולם בו רשת האינטרנט מאפשרת לך תקשורת בלתי אמצעית עם הלקוחות שלך. יחד עם זאת, הרשת היא זירה אשר יכולה לפגוע בקלות במוניטין העסק שלך אותו טרחת כל כך לבנות. שנים רבות של נוכחות חיובית באינטרנט יכולות להימחק במחי יד ואין דבר מלחיץ יותר מאשר להופיע בעמודים הראשונים של מנועי החיפוש עם מוניטין מוכתם ושלילי. יחד עם זאת, זה הזמן להירגע ולחשוב בבהירות על מנת לצמצם נזקים ולמנוע מכדור שלג שלילי להיווצר.

אחד המאפיינים של משברים באינטרנט הוא הקלות שבה כל גולש יכול לייצר אותו. משבר כזה, אם לא ינוהל במהירות ובאפקטיביות, עלול להתפתח ולצאת מכלל שליטה. התפשטות מסרים ברשת האינטרנט מתבצעת במהירות עצומה. הרשת הינה זירה שיכולה להיות אכזרית ולהביא לפגיעה אנושה בעסק או בחברה. התעלמות מהמצב "עד יעבור זעם" היא איננה תגובה ריאלית להתמודדות עם משבר. יש לפעול בצורה מהירה וממוקדת על מנת לעצור את ב"באזז" השלילי, לגדוע אותו ולמזער את נזקיו.

חברת אנטראקטיב מתמחה בניהול משברים באינטרנט ובהטיית תגובות גולשים. במהלך השנים עזרנו לעשרות עסקים קטנים וגדולים בניהול משברים, החל מצמצום ונטרול נזקים ועד להוצאת הישגים חיוביים מתוך המשבר.

הסרת תוצאות שליליות מגוגל, איך עושים את זה?

צרו איתנו קשר עכשיו ל-077-4502903 אתם חייבים את זה!

Subscribe to get 15% discount