landing-page

 

יחס המרה הינו היחס שבין כלל הגולשים בעמוד לאלו היוצרים קשר ומתעניינים ברכישה

בניית דפי נחיתה נכונה חייבת להיות מעבר לעיצוב היפה. ודורשת ניסיון שיווקי ומקצועי רב. אצלנו תקבל עיצוב מרהיב ומושך והכוונה מלאה בעיצוב הדף תוך שימת דגש על יחס המרה טוב.

בתהליך בניית דף הנחיתה שלך, אנו נשקיע את כל הניסיון הרב שצברנו באלפי דפי נחיתה שבנינו ללקוחות שונים וזאת תוך עריכת התוכן שתשלח אלינו ועיצובו באופן אפקטיבי.

דפי הנחיתה שאנו מעצבים מגיעים ליחס המרה גבוה במיוחד !!!

[one_half]

 

חבילת בניית דף נחיתה הכוללת:

רק ב – 700 ₪ + מע"מ

[/one_half]

[one_half_last]

landingpage2

[/one_half_last]

בניית דפי נחיתה מתאפיינת בשני סוגים:

דף נחיתה פרסומי שהינו בעצם דף נחיתה ייעודי המקדם קמפיין ספציפי. היות והפניית הגולש לאתר האינטרנט לא תמיד תשרת את מטרתנו כמפרסמים אנו נפנה את הגולש לדף ענייני ללא הסחות דעת המרכז את כל מה שאנו רוצים לומר לו. רצוי שדף נחיתה פרסומי יופיע לגולש על מסך אחד וללא צורך בגלישה נוספת.

דף נחיתה פרסומי הינו חלק משיטה למיקוד מסרים על מנת להעביר את המסר המותאם למדיה בה אנו מפרסמים. דף נחיתה פרסומי יעיל בקמפיינים בגוגל אדוורדס, פייסבוק, באנרים וכמובן רשימות דיוור במייל.

דף נחיתה כתחליף לאתר מיועד לעסקים המחזיקים בשירות או מוצר אחד. ניתן להעביר את המידע אודות שירות/מוצר זה בדף אחד שיכלול טופס צור קשר, גלריית תמונות, קישור לרשתות החברתיות ועוד… חשוב מאוד שדף זה יהיה מותאם לגלישה מהסלולרי.

דוגמאות נבחרות לדפי נחיתה:

[one_fourth]nyloft[/one_fourth]

[one_fourth]do-it[/one_fourth]

[one_fourth]cpstudio[/one_fourth]

[one_fourth_last]migdal[/one_fourth_last]

 

לדוגמאות נוספות לחצו כאן

Subscribe to get 15% discount