עיצוב והפצה של דפי פייסבוק עסקייםbox-sa-facebook-small

אתם בטח מבינים שאתם חייבים להיות שם עם נוכחות אמיתית וחזקה! אבל מה זה בעצם נותן לכם? הנוכחות בפייסבוק הינה בעצם ניהול מועדון לקוחות. האוהדים הם החברים במועדון הלקוחות הזה וכל דבר שתרשמו בעמוד יופיע אצלם בפייסבוק. והתפעול הוא פשוט מאוד וגוזל רק כרבע שעה בשבוע. אנו מציעים חבילות הפצה שיגדילו את העמוד שלכם באלפי לייקים! והכל במחירים מפתיעים

לפרטים נוספים לחצו כאן >>>

 

בנית פרופילים וקידום ב- Twitter ו- Linkedinbox-sa-all-small-21

לא על הפייסבוק לבדו עומד עומד וקם השיווק החברתי שלכם. עסקים רבים נוטים לחשוב שמיצוב ברשת החברתית הגדולה בעולם יביא אותם לנחלה ומשם אין צורך להשקיע יותר. אך לא כך הדבר. מיצובכם ברשתות חברתיות נוספות יביא את העסק למקומות טובים יותר בגוגל, מיתוג טוב יותר וכמובן יעניק לכם פרסום חינם. אנו מציעים חבילות קידום בטוויטר, לינקדאין ובכל רשת חברתית שקיימת.

לפרטים נוספים לחצו כאן >>>

 בניית ערוץ YouTube וקידום אורגני לסרטוניםbox-sa-youtube-promo

אנו נעצב את ערוץ היוטיוב באופן מדהים שימתג את העסק שלכם ויבדל אתכם מערוצים אחרים ביוטיוב. משם נקדם את הסרטונים כדי שיהיו במקום הראשון, וזאת באמצעות יכולות קידום אורגניות וקשת של כלים מקצועיים המאפשרים לנו לתייג נכון את הסרטונים ולהעלות את רמת הצפיות בהם באופן ויראלי. כך שהסרטונים שלכם תמיד יקבלו יחס מיוחד.

 

שיווק גרילה יצירתי ויחסי ציבור באינטרנט

אין חוקים. אין הגבלות. יש רק פרסום שעובד! אנו ננצל את רוב היכולות הקיימות באינטרנט לפרסום חינם ונשתמש בהם לטובתכם. פרסומים בפורומים, רשתות חברתיות, אתרי מאמרים ושיתופי תמונות, נדאג שימליצו עליכם מאות אנשים ועוד דברים שאסור לנו להגיד אבל בסוף יהיה באזזזזז!!!

לפרטים נוספים לחצו כאן >>>

 

Subscribe to get 15% discount