היכן אתם מאחסנים היום את ה רשימות דיוור שלכם? האם אתם מפיצים אליהם דיוור ישיר ?, במידה ולא המלצתנו היא להתחיל לאסוף ולעדכן רשימות דיוור לסדרן ב מערכת דיוור ופשוט לשלוח, במידה וכן כיצד אתם שולחים את ה ניוזלטר, ישנן דרכים רבות למשלוח הרי בינינו דיוור במייל הוא בחינם.

אך לא תמיד כך הדבר מרבית מועדוני הלקוחות עוברים את מחסום ה 1000 כתובות, כיצד ניתן לשלוח כמות כתובות כזאת מבלי להחסם ומבלי להחשב כדואר זבל, תוך שאנחנו בוחנים את הנתונים סטטיסטית ובודקים האם ה רשימות דיוור תקינות והאם האימיילים אכן מגיעים ליעדם נפתחים מוקלקים וכן הלאה.

מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת לנו לשלוח דיוור ישיר לכל מועדון הלקוחות שלנו בלחיצת כפתור אחת קצרה, כל מאגר הלקוחות שלנו מסודר במסד נתונים המתעדכן באופן שוטף, אפשרות ההסרה של הנמענים הינה קלה ולא דורשת שום פעולה מצדכם.

הפצת דואר אלקטרוני באופן מוצלח מתבססת על מספר גורמים:

יכולותיה של ה מערכת דיוור מבחינת מעבר מבחני דואר זבל וכו…

אפשרויות ה עיצוב ניוזלטר שהמערכת נותנת לכם

איכות ה רשימות דיוור שלכם וכמות האימיילים הלא תקינים

סטטיסטיקה מלאה ונוחה על מנת שתדעו מה הצליח יותר ומה פחות.

אנחנו כחברה ל שיווק באינטרנט ו אסטרטגיה שיווקית, ממליצים מאוד על לפתוח חשבון באחת המערכות האלו מערכות אלו מאפשרות לכם לשלוח אימיילים ללקוחות שלכם בקלות, לפתוח את הסטטיסטיקה לנתח את התוצאות ולבחון את הצעדים הבאים שלכם, וכמובן למכור הרבה מאוד כי לקוח שכבר קנה ממכם בעבר הוא לקוח שישמח לחזור ולקנות שוב.

תחשבו כמה לקוחות עברו בבית העסק שלכם, כמה לקוחות התעניינו בשירותים שלכם?  לא הייתם רוצים לעדכן אותם במבצעים חדשים ואפשרויות חדשות שהעסק שלכם מציע, חשבו איזה כח פרסומי יהיה בידיים שלכם לאחר מספר שנים, כח פרסומי שיאפשר לכם להביא תנועה גדולה לבית העסק רק בעצם מחזור התנועה הישנה והבאתה לבית העסק לסיבוב נוסף.

מאיר וקנין אנטראקטיב

Subscribe to get 15% discount