סרט תדמית – כרטיס הביקור המודרני של העסק שלכם

הפקת סרט תדמית זוהי דרך וויזואלית אשר דרכה אנחנו מעבירים אל הצופה רעיון, חזון, מציגים בפניו חברה או מוצר כלשהו. ניתן לקבוע כי כיום מהווה הפקת סרט תדמית סוג של כרטיס ביקור לעסק כאשר באמצעותו אנחנו יוצרים את התדמית של העסק שלנו בעיני הלקוח הפוטנציאלי.

סרטון כזה לא אמור להיות ארוך. הוא יהיה באורך של חמש דקות ועד למקסימום של רבע שעה. מה מיוחד כל כך בסרטון תדמית שמצליח להשפיע במהירות כזו וברמה כזו על לקוחותינו?

הפקת סרט תדמית איכותי הינו בעל יכולות והשפעות מהותיות הרבה יותר ביחס לכל הסבר, מסע פרסום, תמונה ואפילו מצגת. סרט תדמית זהו למעשה כלי ייחודי אשר באמצעותו אנחנו מעבירים מסרים באופן מהיר, קליל וקליט. מה יש בסרט התדמית שגורם לו להיות יעיל כל כך?

הפקת סרט תדמית שיוצרת התלהבות

לו רק נבחר בעורך וידאו או בחברת הפקה מקצועית, הרי שהסרטון שלנו יצליח ליצור את ההתלהבות הרצויה מהמוצר שלנו או מהפעילות אותה אנחנו רוצים להציג. הצופים יצליחו להתרשם כי אכן מדובר במוצר יוצא דופן ומלהיב במיוחד.

הפקת סרט תדמית שמעוררת סקרנות

סרט תדמית שיהיה ערוך באופן הנכון והמקצועי יהיה כזה אשר יצליח לעורר את סקרנותו של הצופה. הוא יבקש לקבל עוד פרטים, ירצה לקבל עוד מידע ובאופן כללי הוא ישאיר לעצמו ערוץ פתוח עם המשווקים או עם העומדים מאחורי המוצר.

הפקת סרט תדמית שמושכת תשומת לב

בניגוד למצגת שהיא בדרך כלל דוממת והיא מציגה את הארגון או את המוצר באמצעות תמונות, הרי שהסרטון הינו כלי חי והוא מושך את תשומת ליבו של הצופה. בדרך כלל הוא גם יצליח להניע את הצופה לפעולה. בדרך כלל זה ימשוך אותו לרכוש את המוצר, לרצות לטעום אותו ואם מדובר בארגון הוא יתעניין עוד, יבקש לבקר, ירצה להתרשם ולמעשה הסרט ישיג את פעולתו.

מי זקוק לסרט תדמית?

כיום, כל מי שרוצה להצליח להביא את המוצר שלו או את הארגון, העמותה או החזון לחשיפה גבוהה בקרב קהלים רבים ומגוונים, להשתתף בכנסים עסקיים נחשבים, להצליח בגיוס הון, לקדם מכירות וכדומה, חייב להשקיע בהפקת סרטון תדמית איכותי. רק בעזרתו הוא יוכל להציג את העסק באור הנכון תוך שהוא מוביל אתו לחשיפה איכותית.

מומלץ מאוד להשקיע בסרטון שהוא כאמור ישמש כרטיס הביקור המלהיב של העסק, של הארגון או של החברה.

השקיעו בסרט תדמית כי כך משווקים היום בעולם!

Subscribe to get 15% discount