סביר להניח שגם אתם ערים להפכה השיווקית באינטרנט ואם עדיין לא זכיתם להתעדכן באופן מדויק על המהפך הגדול בעולם הפרסום והשיווק אשר מתרחש בעשור האחרון, ללא ספק הגיע הזמן. אם אתם שומעים מושגים כמו " שיווק בטוויטר" , " שיווק חברתי ברשת " , " שיווק בפייסבוק ", ועוד מושגים רבים ומגוונים מהתחום ואין לכם מושג מדויק על מה מדובר, ללא ספק הגיע הזמן להתעדכן בשינויים הגדולים בעולם הפרסום.

בעשור האחרון התרחשה מהפכת האינטרנט והרשת התפתחה כמדיום התקשורתי המוביל ללא כל ההשוואה למדיומים מסורתיים.  תקציבים פרסומיים רבים שהופנו בדרך כלל לכלי התקשורת המסורתיים עברו בהדרגה לזירה האינטרנטית ומרכז הכובד של חברות פרסום רבות עבר בהדרגה למדיום האינטרנטי. בשנים האחרונות התפתחו מגמות משמעותיות ביותר בזירה האינטרנטית והכוונה כמובן למציחתן המהירה של הרשתות החברתיות. אי אפשר לדבר על רשתות חברתיות בלי להזכיר את פייסבוק– הרשת החברתית המובילה, ואכן רשת זו הפכה לפלטפורמה ייחודית ואפקטיבית להעברת מסרים מסחריים.

שיווק ברשת חברתית –הטוויטר

לא על הפייסבוק לבדו. אומנם רשת הפייסבוק היא פלטפורמה עוצמתית המאפשרת ניהול קמפיינים פרסומיים רבי עוצמה אך לצידה צמחו רשתות חברתיות נוספות ואחת הבולטות בהם היא רשת הטוויטר. הטוויטר היא רשת חברתית תמציתית ביותר ובכך יתרונה הגדול. הצמצום של המסרים לכדי מספר מצומצם של משפטים , בניגוד לפייסבוק המאפשרת פרסום בלתי מוגבל של תכנים, הפך את טוויטר לכלי יעיל מאוד ואפקטבי בהעברת מסרים חדים וממוקדים בכל נושא אשר נמצא על הפרק.

שיווק חברתי ברשת המבוסס על טוויטר מחייב את העסק או החברה ללטש את המסרים המבחריים ולהפוך אותם למסר חד וברור המתרכז בעיקר. הצורך לעצב מסר פרסומי חד וממוקד הינו תהליך פורה ולכן שיווק בטוויטר הוא אמצעי מצוין להפצת מסרים ממוקדים וחדים. שיווק ברשתות חברתיות הוא אמצעי מעולה להפצת מסרים בקרב קהלי יעד ייעודיים ולכן מומלץ לכל עסק או חברה לנהל פעילות ענפה ברשתות החברתיות באמצעות אנשי מקצוע מהתחום.

מאיר וקנין אנטראקטיב

Subscribe to get 15% discount